Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou correspondència, una relació de despeses ocasionades amb motiu de la gala del Saló nacional de la confecció i un conveni entre la Societat del G.T. del Liceu i l'empresa Roldos S.A. Publicidad Marketing i la firma Schappe-Tex S.A.
Diversos documents datats entre 1941 i 1944. Es reclama el pagament d'una contribució municipal sobre un espai que no existeix. Hi ha una diligència d'embargament per l'import de l'impost.
Relació de despeses i cobraments amb rebuts. Alguns rebuts estan signats per l'administrador del Liceu M. Fages i es conserven rebuts de l'empresari J. Mestres
Balanç econòmic i comprovant de ingressos i despeses de l'any 1859. Es recull informació de fins a vuit balls i els rebuts del personal que va proporcionar els materials o serveis necessaris
Nota:
Signen molts documents el president J.M. Planas i B. Duran, secretari. Es recull el regal d'uns canelobres al director dels balls, M. Obiols
Balanç econòmic i rebuts de diverses activitats, entre elles els balls. Es recull documentació diversa dels serveis i persones relacionades amb aquestes activitats.
El dossier conté: balanç econòmic de la Societat i balanç econòmic dels balls de màscares, així com també rebuts. Entre d'altres, es conserven els rebuts de pagament del copiat de les músiques dels balls. El balanç dels comptes de la Societat està signat pel comptable J. Damians i el dels balls és una signatura il·legible