Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou documentació sobre les temporades d'hivern, primavera i quaresma, en relació a llistes de la companyia, repertoris, preus de butaques i llotges, i comunicacions entre J. Mestres Calvet i la Societat del G.T. del Liceu i correspondència diversa
Inclou correspondència, documentació administrativa, documentació comptable, plànols, etc. sobre el projecte de reforma de vàries dependències del G.T. del Liceu per l'arquitecte A. Pons Domínguez
Document en que la Junta de Govern de la Societat del Gran Teatre del Liceu reconeix el dret que té la Societat general d'autors d'Espanya per cobrar drets d'autor sobre les localitats de propietat del Liceu. Signat pel president de la Societat del Gran Teatre del Liceu, Fèlix Fages Vila.
Inclou detall de recaptació i despeses, la llista del personal, donatius, factures, etc. sobre la funció. Es va representar Las bodas de Fígaro de Mozart
Documentació sobre el consum excessiu d'electricitat i la justificació d'aquest excés per poder acabar les obres. A la documentació apareixen el Marques de Sentmenat i F. Fagés, com a president i president accidental de la Junta