Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Relació d'ingressos i despeses organitzada per temes i temporades. Entre els comprovants estan els rebuts presentats per l'empresari J.F. Arquer i els pianistes J.Iturbi I P. Gamba
Nota:
S'inclou un document sobre el canvi d'un "retrete sin inodoro" per un "con inodoro", signat per l'administrador M. Fagés
Conté documentació relativa a diversos esdeveniments especials que van tenir lloc al Gran Teatre del Liceu o on va participar la Societat del Gran Teatre del Liceu. Entre aquests esdeveniments hi ha l'homenatge a Bartolomé Soler part del grup literari-artístic El Trascacho ; la celebració d'un festival artístic on participen el Cuadro Artístico de Madrid i l'Agrupación folcklórica de Zaragoza ; la concessió de la medalla d'or de la ciutat a l'Orfeó Català a instància de la Federació de Cors Clavé ; un acte promogut per l'Institut de Cultura Italiana per celebrar el 50è aniversari de la mort de Verdi ; i una sol·licitud dels saló de descans de part del Ministeri d'Educació Nacional per dur a terme una entrega de premis