Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del Gran Teatre del Liceu sobre contractacions de ballets, representacions d'òperes, etc.
Inclou factures i rebuts, i correspondència entre J.A. Pamias i la Societat del G.T. del Liceu sobre la funció a benefici dels empleats del Liceu. Es va representar Aida de Verdi
Inclou correspondència, una relació de despeses ocasionades amb motiu de la gala del Saló nacional de la confecció i un conveni entre la Societat del G.T. del Liceu i l'empresa Roldos S.A. Publicidad Marketing i la firma Schappe-Tex S.A.
Conté diversa documentació administrativa i de comptabilitat, com ara els salaris del personal del Gran Teatre del Liceu, despeses relacionades amb el manteniment del teatre, factures d'empreses, donacions a diverses persones relacionades amb el teatre o informes de liquidacions trimestrals, entre altres. També hi ha documentació relativa a l'empresari Juan A. Pamies