Universitat Autònoma de Barcelona   Castellano  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 3 de 3  1859 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Arriendo del Gran Teatro del Liceo de Isabel 2ª [sic] : notario, D. José Falp, Barcelona, 14 de marzo de 1859

Falp, José
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1859
Descripció: 32 f., manuscrits
Llengua: castellà
Descriptors: Arrendaments ; Edificis
Col·lecció: Administració




  Documentació diversa sobre la realització dels balls de màscares de 1859
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1859
Descripció: 12 documents
Nota: Inclou diverses llistes de subscriptors, bases per a la celebració dels balls, acords de reunions, condicions de les subscripcions i documentació comptable
Llengua: castellà
Descriptors: Balls de Màscares
Col·lecció: Administració




  Balanç i comprovants de l'any 1859-1860
Planas, José Manuel
Duran, Buenaventura
Obiols i Tramullas, Marià
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1859
Descripció: 13 documents
Nota: Balanç econòmic i comprovant de ingressos i despeses de l'any 1859. Es recull informació de fins a vuit balls i els rebuts del personal que va proporcionar els materials o serveis necessaris
Nota: Signen molts documents el president J.M. Planas i B. Duran, secretari. Es recull el regal d'uns canelobres al director dels balls, M. Obiols
Llengua: castellà
Descriptors: Balls de Màscares ; Administració ; Comptabilitat
Col·lecció: Administració