Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté documentació relativa a les reparacions que es van dur a terme en el Liceu entre els anys 1932 a 1935, tals com les factures de les reparacions elèctriques, les factures del teló d'acer, minutes d'advocats, contractes de pòlisses d'assegurances (contra incendis, aigua, vida, accidents de treball) i revisions d'extintors
Inclou correspondència, documentació administrativa, documentació comptable, plànols, etc. sobre el projecte de reforma de vàries dependències del G.T. del Liceu per l'arquitecte A. Pons Domínguez
Dossier amb documentació diversa sobre les obres de reforma de l'edifici. Conté entre d'altres documents la memòria i el pressupost del projecte realitzat per l'arquitecte A. Pons Domínguez
Inclou plecs de condicions per a la realització d'obres de fontaneria, fusteria, metal·lúrgia, adquisició de material de construcció, col·locació de mobiliari, tapisseria, etc.
Documentació econòmica sobre les diverses despeses realitzades entre 1856 i 1857 en tasques de manteniment de l'edifici. Conté diversos rebuts i informació detallada de totes les obres de manteniment feta pel conserge