Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Documentació sobre el conveni de concessió de l'empresa de funcions a J. Mestres Calvet amb l'autorització del President de la Societat del G.T. del Liceu, Antonio Pons i Arola.
Inclou correspondència entre la direcció de la Societat i la direcció del Reial Cercle Artístic de Barcelona i altres documents relatius als preparatius dels balls de màscares celebrats durant l'any 1935. Inclou també documents de la Penya Arca de Noé i de la Asociación de la Prensa Diaria de Barcelona. Entre els documents hi ha dos programes dels balls de màscares. Un d'ells, el del dia 28 de febrer, organitzat per l'Asociación de Prensa Diaria de Barcelona que va comptar amb la participació de l'orquestra Azorín. L'altre es va celebrar el dia 4 de març i va comptar amb l'actuació de l'orquestra Napoleon's Band
Conté factures, la llista del personal del G.T. del Liceu, detall de recaptació i despeses, etc. Es va representar Los Maestros Cantores de Nuremberg de R. Wagner
Documentació diversa sobre la compra i arrendament de diferents finques propietat del Cercle del Liceu. Conté esborranys de contracte, circular als socis, resultats de les votacions, documentació comptable, informe de la Junta de Govern, etc.