Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Documentació sobre el conveni de concessió de l'empresa de funcions a J. Mestres Calvet amb l'autorització del President de la Societat del G.T. del Liceu, Antonio Pons i Arola.
Inclou correspondència entre la direcció de la Societat i la direcció del Reial Cercle Artístic de Barcelona i altres documents relatius als preparatius dels balls de màscares celebrats durant l'any 1935. Inclou també documents de la Penya Arca de Noé i de la Asociación de la Prensa Diaria de Barcelona
Conté factures, la llista del personal del G.T. del Liceu, detall de recaptació i despeses, etc. Es va representar Los Maestros Cantores de Nuremberg de R. Wagner
Documentació diversa sobre la compra i arrendament de diferents finques propietat del Cercle del Liceu. Conté esborranys de contracte, circular als socis, resultats de les votacions, documentació comptable, informe de la Junta de Govern, etc.