Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté documentació sobre la temporada de quaresma, primavera i hivern, en relació a preus de butaques i llotges, propostes de funcions, llista de la companyia, repertoris, etc. i correspondència entre J. Mestres Calvet i la Societat del G.T. del Liceu.
Inclou comunicacions del Marquès de Sentmenat, president de la Societat del G.T. del Liceu, als propietaris de llotges al primer pis i les respectives respostes, i llistes del personal permanent, etc.
Documents relatius a la legalització de la Societat del Gran Teatre del Liceu. Conté dues notificacions del governador civil i el Reglamento para el régimen y gobierno de la Sociedad del Gran Teatro del Liceo
Inclou la llista del personal permanent, detall de la recaptació i despeses, comunicacions de donatius, factures, etc. de la funció. Es va representar Parsifal de R. Wagner
Documentació diversa sobre les activitats de la Junta de govern. Majoritàriament són convocatòries de reunions, delegacions de vots, comunicacions dels noms dels membres de la Junta, nomenaments de càrrecs, etc. i correspondència.