Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Documentació relativa al concurs d'òperes realitzat per la Societat del Gran Teatre del Liceu. Inclou cartes, llistat de les obres presentades, rebuts de recepció d'obres, esborrany i cartell definitiu, resultats del concurs, llistat dels membres del jurat, etc.
Nota sobre la celebració d'un concert en homenatge a Hans Knappertsbusch el 5 de febrer de 1934 amb la participació de l'Orquestra del Gran Teatre del Liceu
Inclou plecs de condicions per a la realització d'obres de fontaneria, fusteria, metal·lúrgia, adquisició de material de construcció, col·locació de mobiliari, tapisseria, etc.
Conté correspondència entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i l'empresari Josep Rodés Huguet sobre qüestions relatives a la programació de la temporada, incidències en el repertori, cantants contractats, relació dels guanys i despeses de la temporada. Inclou també documentació sobre unes recomanacions del Govern Civil per tal de millorar les mesures contra incendis ; petició de permís per realitzar la Festa del Treballador i petició de satisfacció de l'impost per a la Junta Provincial de Protecció a la Infància
Conté el contracte de cessió del teatre entre 1921 i 1926, signat per Augusto de Rull i Juan Mestres Calvet. Conté també un document especificant els drets i deures de l'empresari
Documents relatius a la legalització de la Societat del Gran Teatre del Liceu. Conté dues notificacions del governador civil i el Reglamento para el régimen y gobierno de la Sociedad del Gran Teatro del Liceo