Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Documentació relativa al concurs d'òperes realitzat per la Societat del Gran Teatre del Liceu. Inclou cartes, llistat de les obres presentades, rebuts de recepció d'obres, esborrany i cartell definitiu, resultats del concurs, llistat dels membres del jurat, etc.
Dossier amb documents sobre el funcionament de la temporada de concerts. Concretament hi ha un document de protesta i un requeriment signats per Lluís Bonis i Mas i la resposta per part de Presidència
Exercici econòmic amb comprovants, signat pels membres de la Junta, per exemple E. Bertand, J.M. Bruguera i P. Soldevila. Es recullen les despeses a tots els nivells: personal, obres, etc.