cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inici:1990-
Trimestral

Peer Review Peer Review

Tipus d'accés: Híbrida Híbrida
Càrrec per processament d’articles: YES APCs: YES
Article Processing Charges


Language learning journal


ISSN: 0957-1736 | ISSN-e: 1753-2167 | Regne Unit  Regne Unit

Editor: Taylor & Francis
Idiomes: anglès

 
Normes per als autors Normes per als autors
Accés text complet Accés text complet
Política editorial de la revista. Drets d’autor i autoarxiu
   
This journal provides a forum for scholarly contributions on current aspects of foreign language and teaching. Is an international journal that is intended for an international readership, including foreign language teachers, language teacher educators, researchers and policy makers. Contributions, in English, tend to assume a certain range of target languages. These are usually, but not exclusively, the languages of mainland Europe and "Community Languages"; other languages, including English as a foreign language, may also be appropriate, where the discussion is sufficiently generalisable.
   

On es troba

 

Indicadors
 carhus+2018 : A  ÀREA: Filologia, lingüística i sociolingüística
 
 CIRC: A
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 ESCI  
ESCI enllaç
 GOOGLE SCHOLAR METRICS: 24
Google scholar metrics
 International Bibliography of Periodical Literature (IBZ)
 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 10.0
fitxa
 scopus   CITESCORE: 1.29
SJR
 SJR: 0,784 QUARTIL:Q1 HINDEX: 26 àREA: Language and linguistics; Linguistics and language; Education
SJR
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2021 UNIVERSITAT AUTòNOMA DE BARCELONA