cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inici:2002-
Trimestral

Peer Review Peer Review

Tipus d'accés: Híbrida Híbrida
Càrrec per processament d’articles: YES APCs: YES
Article Processing Charges


Journal of language, identity and education


ISSN: 1534-8458 | ISSN-e: 1532-7701 | Estats Units  Estats Units

Editor: Routledge
Idiomes: anglès

 
Normes per als autors Normes per als autors
Accés text complet Accés text complet
Política editorial de la revista. Drets d’autor i autoarxiu
   
This Journal is an international forum for original research on the intersections of language, identity, and education in global and local contexts. We are interested in interdisciplinary studies that examine how issues of language impact individual and community identities and intersect with educational practices and policies.
   

On es troba
Catàleg UAB
Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC)

 

Indicadors
 ahci
Consulta la revista a AHCI 
 carhus+2018 : B  ÀREA: Filologia, lingüística i sociolingüística
 
 CIRC: A+
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 GOOGLE SCHOLAR METRICS: 20
Google scholar metrics
 jOURNAL CITATION REPORTSRestringit Quartil :  Q1
JOURNAL CITATION INDICATOR(JCI): QUARTIL: AREA:
 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 10.7
fitxa
 scopus   CITESCORE: 1.19
SJR
 SJR: 1,219 QUARTIL:Q1 HINDEX: 21 àREA: Education; Language and linguistics; Linguistics and language
SJR
 SSCI
SSCI
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2021 UNIVERSITAT AUTòNOMA DE BARCELONA