cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inici:1982-
Trimestral

Peer Review Peer Review

Tipus d'accés: Híbrida Híbrida
Càrrec per processament d’articles: YES APCs: YES
Article Processing Charges


Language teaching: surveys and studies


ISSN: 0261-4448 | ISSN-e: 1475-3049 | Regne Unit  Regne Unit

Editor: Cambridge University Press
Idiomes: anglès

 
Normes per als autors Normes per als autors
Accés text complet Accés text complet
Política editorial de la revista. Drets d’autor i autoarxiu
 
This journal is the essential research resource for language professionals providing a rich and expert overview of research in the field of second-language teaching and learning. It offers critical survey articles of recent research on specific topics, second and foreign languages and countries, and invites original research articles reporting on replication studies and meta-analyses. It also includes regional surveys of outstanding doctoral dissertations, topic-based research timelines, theme-based research agendas, recent plenary conference speeches, and research-in-progress reports.
   

On es troba
Catàleg UAB
Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC)
 DIALNET

 

Indicadors
 ahci
Consulta la revista a AHCI 
 carhus+2018 : A  ÀREA:  Filologia, lingüística i sociolingüística
 
 CIRC: A+
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 GOOGLE SCHOLAR METRICS: 37
Google scholar metrics
 jOURNAL CITATION REPORTS:
   Journal impact factor: Restringit Quartil :  Q1
   JOURNAL CITATION INDICATOR(JCI):2.87 QUARTIL: Q1AREA:Linguistics
 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 11.0
fitxa
 scopus   CITESCORE: 1.61
SJR
 SJR: 1,979 QUARTIL:Q1 HINDEX: 58 àREA: Language and linguistics; Linguistics and language
SJR
 SSCI
SSCI
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2021 UNIVERSITAT AUTòNOMA DE BARCELONA