cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 

Inici:1988-
Quadrimestral

Peer Review Peer Review

Tipus d'accés: Híbrida Híbrida
Càrrec per processament d’articles: YES APCs: YES
Article Processing Charges


Language, culture and curriculum


ISSN: 0790-8318 | ISSN-e: 1747-7573 | Irlanda  Irlanda

Editor: Taylor & Francis
Idiomes: anglès

 
Normes per als autors Normes per als autors
Accés text complet Accés text complet
Política editorial de la revista. Drets d’autor i autoarxiu
   
This journal provides a forum for the discussion of the many factors, social, cultural, cognitive and organisational, which are relevant to the formulation and implementation of language curricula. Second languages, minority and heritage languages are a special concern. First-language and foreign language studies are also welcomed when they have implications for multiculturalism.
   

On es troba
Catàleg UAB
Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC)

 

Indicadors
 ahci
Consulta la revista a AHCI 
 Bibliographie Linguistique
 carhus+2018 : A  ÀREA: Filologia, lingüística i sociolingüística; Educació
 
 CIRC: A+
CIRC
 ERIH PLUS  
erih enllaç
 GOOGLE SCHOLAR METRICS: 19
Google scholar metrics
 jOURNAL CITATION REPORTS:
   Journal impact factor: Restringit Quartil :  Q1
   JOURNAL CITATION INDICATOR(JCI): QUARTIL: AREA:
 
 Linguistics and language behavior abstracts (LLBA)
 
 MIAR: 11.0
fitxa
 scopus   CITESCORE: 2.50
SJR
 SJR: 0,734 QUARTIL:Q1 HINDEX: 32 àREA: Language and linguistics; Linguistics and language; Education
SJR
 SSCI
SSCI
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2021 UNIVERSITAT AUTòNOMA DE BARCELONA