Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou documentació diversa sobre la contractació de personal, assegurances, lloguers de material, etc. relacionats amb la temporada de 1938-39. La major part de la documentació són contractes de personal
Inclou documentació sobre les temporades de quaresma, primavera i hivern, en relació a preus de butaques i llotges, planificació de les funcions, llista de la companyia i repertoris, etc. i comunicacions entre J. Mestres Calvet i la Societat del G.T. del Liceu
Esborrany d'una memòria sobre la situació del personal subaltern de la Societat. S'acorda la jubilació de tres persones i l'augment de sou de la resta. Aquesta memòria és una petició feta per la Junta del dia 20 de desembre de 1927