Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Document mecanografiat signat per Félix Fages Vila.
Nota:
Inclou tres còpies de la mateixa carta amb diferents comentaris manuscrits. La carta presenta la funció extraordinària que es farà per ajudar als damnificats per les inundacions d'Itàlia
Escriptura de la pròrroga i modificació de concessió d'empresa atorgada per J.F. Arquer en nom propi i Fèlix Fages i Ramon Noguer en representació de la Societat del G.T. del Liceu i altres documents
Comprovants de cobraments i pagaments: ingressos de les funcions, nòmines, contribucions, impostos, honoraris, obres de reparació i conservació, subvencions, etc.
Documentació relativa a la funció extraordinària pels damnificats de les inundacions a Itàlia: comunicats amb els socis, acta de la Junta de Govern, entrades, etc.