Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou documentació sobre la temporada d'hivern i de primavera, en relació a ingressos de les funcions, repertoris, la llista dels intèrprets, i comunicacions entre J. Mestres Calvet i la Societat del G.T. del Liceu, etc.
Documentació diversa sobre les activitats de la Junta de govern. Majoritàriament són convocatòries de reunions, delegacions de vots, comunicacions dels noms dels membres de la Junta, nomenaments de càrrecs, etc. També hi ha correspondència diversa, amb el Ministerio del Interior sobre les disposicions relatives a la interpretació de l'himne nacional espanyol en les sessions públiques del Liceu, o amb Radio Nacional de España per les retransmissions de parts de funcions des del Liceu, etc.