Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou correspondència, documentació administrativa, documentació comptable, plànols, etc. sobre el projecte de reforma de vàries dependències del G.T. del Liceu per l'arquitecte A. Pons Domínguez
Inclou plecs de condicions per a la realització d'obres de fontaneria, fusteria, metal·lúrgia, adquisició de material de construcció, col·locació de mobiliari, tapisseria, etc.
Inclou documentació diversa: escriptura, sentències, projecte d'escriptura privada i correspondència. Documents de dates diverses compreses entre 1848 i 1914
Notari: Manuel de Larratea y Catalán. Conté també un document manuscrit adreçat al President del Liceu explicant el conflicte per poder tenir un local com a cafè dins el Teatre