Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 1 de 1  1848-1914 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Documentació sobre l'adquisició de la casa núm. 6 de la Rambla del centre
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1848-1914
Descripció: 10 documents
Nota: Inclou documentació diversa: escriptura, sentències, projecte d'escriptura privada i correspondència. Documents de dates diverses compreses entre 1848 i 1914
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Assumptes jurídics ; Edificis ; Edifici - Remodelació
Col·lecció: Administració