Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté diverses peticions per part del Conservatori per dur a terme concerts al saló de descans i la sala d'espectacles del Gran Teatre del Liceu ; un document sobre les despeses d'un concert ; i una carta al Cercle del Liceu i l'empresari Juan Pamies per la constitució de la junta
Conté documentació diversa sobre obres realitzades al Gran Teatre del Liceu ; pressupostos demanats a diverses empreses ; una petició a Telefònica per tal de revisar la línia
Correspondència entre l'Hospital de Sant Pau i la Societat del Gran Teatre del Liceu on s'informa que el personal de la Societat tindrà preferència pel llit a perpetuïtat
Conté diversa documentació administrativa i de comptabilitat, com ara els salaris del personal del Gran Teatre del Liceu, despeses relacionades amb el manteniment del teatre, factures d'empreses, donacions a diverses persones relacionades amb el teatre o informes de liquidacions trimestrals, entre altres. També hi ha documentació relativa a l'empresari Juan A. Pamies
Documentació administrativa diversa, la qual conté informació relacionada amb els salaris de personal del teatre, despeses de reparació i manteniment del teatre. També hi ha documentació relativa a la instal·lació d'un circuit tancat de televisió
Documentació administrativa diversa, entre la qual podem trobar factures de despeses de manteniment i reparacions del teatre, donacions de la Societat del Gran Teatre del Liceu i salaris de personal. També conté documentació relacionada amb l'empresari Juan A. Pamias