Universitat Autònoma de Barcelona   Castellano  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 2 de 2  1949 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Extraordinaria función de gala en honor de S.E. el Jefe del Estado Generalísimo Franco : 10 de junio de 1949
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1949
Descripció: 23 documents
Nota: Inclou correspondència, factures i documentació administrativa
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Esdeveniments especials ; Comptabilitat
Col·lecció: Administració




  Documentació sobre la funció a benefici dels empleats permanents, porters i acomodadors
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1949
Descripció: 6 documents
Nota: Conté factures, documents administratius, i donatius.
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Comptabilitat ; Esdeveniments especials
Col·lecció: Administració