Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou el repertori de la temporada, la llista de mestres directors i artistes, els preus d'abonament, correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu, etc.
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu, els preus de llotges i butaques, una relació de companyies de ballet disponibles per l'any 1965, etc.
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre els concerts de la Guàrdia Republicana de França i l'Orquestra de Viena al setembre de 1965
Conté diversa documentació administrativa, com ara peticions de l'Associació de Comerciants i Veïns de la Rambla ; correspondència de Miquel Alañá, administrador del Liceu ; factures d'assegurances ; cartes d'agraïment; comunicats sobre cobrament de rebuts ; correspondència amb Fuster-Fabra y Schneider per reformes a l'ascensor; comunicats al cos mèdic del Liceu, etc.
Conté la relació de despeses amb motiu del concert; els preus de les localitats; comunicats als socis; correspondència amb el Ministeri d'Informació i Turisme; nòmines dels electricistes, tramoistes, porters i acomodadors i servei de neteja; factures, etc.