cap revistes
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques
 Studies in chinese learning and teaching

Inici:2015-
Anual

Peer Review Peer Review

Tipus d'accés: N/d
Càrrec per processament d’articles: DESCONEGUT  APCs: ?
Article Processing Charges


Studies in Chinese learning and teaching (汉语习得与教学研究)


ISSN-e: 2334-2684 | Estats Units  Estats Units

Idiomes: anglès, xinès

 
Normes per als autors Normes per als autors
Accés text complet Accés text complet
Drets d'autor i autoarxiu no disponible Drets d'autor i autoarxiu NO DISPONIBLE
   
This journal publishes pedagogical reports and research papers in the field of Chinese learning and teaching. It is especially interested in essays and studies that contribute to a better understanding of Chinese language, literature and culture education. It also publishes critical reviews of books and software that contribute to Chinese pedagogy and student work in their Chinese classes (e.g., essays and calligraphy). In addition, it serves as a forum for Chinese learners, educators and program administrators to exchange thoughts on all aspects of Chinese education.
   

On es troba

 

Indicadors
 Actualització
 
Servei de Biblioteques Servei de Biblioteques

Inici - Contacte - Biblioteca d'Humanitats - Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
2013-2021 UNIVERSITAT AUTòNOMA DE BARCELONA