Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Data al document: Març de 1904 ; Dictamen sobre les diferents tributacions entre butaques i llotges. Imprès ; Donació de Lluis Bonis, abril 2011 ; Text signat per Luis de Bonis i Más
Inclou: Requeriment de 21 d'agost de 1883 fet per l'escrivania de Lorenzo Bosch sobre l'estat de les seves localitats, sentència (Barcelona, 13 de novembre de 1884, de Juan Francisco Ruiz y Andrés, jutge) i carta
Conté informació referent a les localitats, la qual inclou els rebuts de pagament enviats als socis, ventes de localitats, traspassos, títols de propietat o subhastes. Inclou també documents sobre la retirada de mobiliari d'una llotja