Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 1 a 10 de 15   1929 Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 

Página siguiente Página final

  Calendario de 1929 de C. Feyto Valero, Barcelona, obsequio de la casa

Feyto Valero, C

Fecha: 1929
Descripción: 1 volum
Lengua: castellà
Descriptores: Gran Teatre del Liceu
Colección: Administración




  Documentació diversa sobre la temporada 1929-1930
Mestres Calvet, Juan
Bertrand i Serra, Eusebi
Rull, Augusto de
Pons Arola, Antonio
Halffter, Ernesto

Fecha: 1929
Descripción: 58 documents
Temporada: Temporada 1929-1930
Nota: Inclou: telegrames, cartes i altra documentació administrativa sobre la temporada. També s'inclou documentació sobre esdeveniments especials: visita dels reis d'Espanya, festes del centenari del Romanticisme, projecció de la pel·lícula España de hoy, festival benèfic per la lluita contra el càncer, un projecte de temporada en motiu de l'Exposició Universal, funció extraordinària amb motiu de la celebració a Barcelona d'un congrés organitzat per l'Asociación Española para el Progreso de las Ciencias (AEPPC), etc. Entre els corresponsals destaquen Mestres Calvet, Augusto Rull, Eusebio Bertrand, Antonio Pons Arola, l'Orquestra Pau Casals, Deutsches Theater o Ernesto Halffter
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Esdeveniments especials ; Músics - Contractació
Colección: Administración




  Escrituras de la casa nº6 de la Rambla de Capuchinos o del Centro, hoy nº59

Fecha: 1929
Descripción: 34 documents
Nota: Dossier sobre el procés d'adquisició de la casa de la Rambla
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Assumptes jurídics ; Béns immobles--Compravenda ; Edificis
Colección: Administración




  Circular informativa als socis sobre la compra d'una casa
Rull, Augusto de

Fecha: 1929
Descripción: 2 p.
Nota: Convocatòria d'una junta general extraordinària per valorar l'adquisició de la casa situada en el número 6 de la Rambla signada per Augusto de Rull
Lengua: castellà
Descriptores: Béns immobles--Compravenda ; Socis
Colección: Administración




  Documentació diversa sobre la realització dels balls de màscares de 1929

Fecha: 1929
Descripción: 24 documents
Nota: Inclou correspondència, programa, invitació, llista de personal, etc. entre la direcció de la Societat i la direcció del Reial Cercle Artístic de Barcelona
Lengua: castellà
Descriptores: Balls de Màscares
Colección: Administración




  Documentació sobre la funció a benefici dels empleats del Gran Teatre del Liceu : temporada 1929-1930

Fecha: 1929
Descripción: 3 documents
Temporada: Temporada 1929-1930
Lengua: castellà
Descriptores: Personal - Administració ; Esdeveniments especials
Colección: Administración




  Documentació relativa a diverses peticions per visitar l'edifici del Liceu

Fecha: 1929
Descripción: 46 documents
Nota: Dossier amb correspondència entre diverses entitats i l'administració del Teatre sol·licitant visitar l'edifici i la resposta donada
Lengua: castellà
Descriptores: Gran Teatre del Liceu
Colección: Administración




  Documentació sobre llotges i localitats

Fecha: 1929
Descripción: 46 documents
Lengua: castellà
Descriptores: Llotges i localitats ; Socis ; Títols de propietat
Colección: Administración




  Documentació diversa sobre la reforma de l'escenari i sobre un teló metàl·lic
Bruguera Fabra, Josep Maria
Pons Arola, Antonio
Rull, Augusto de
Dunkel, W. L.
Viñas i Dordal, Francesc
Vinyals i Muñoz, Melcior


Fecha: 1929
Descripción: 50 documents
Nota: La major part de la documentació són cartes sobre la reforma de l'escenari, la compra d'una casa del carrer Unió, un projecte d'enllumenat per a l'escenari de l'empresa Siemens Shuckert-Industria Eléctrica que inclou una memòria signada per José Mª Bruguera Fabra i sobre la instal·lació d'un teló metàl·lic. Entre els diferents corresponsals destaquen: José M. Bruguera Fabra, Antonio Pons Arola, Augusto de Rull, William Dunkel, Electra Industrial, Joaquin Milans del Bosch, Francisco Viñas, Melchor Viñals, Gerhard Thofehrn de la casa Schwabe i Siemens. S'inclou també un informe redactat per Rull sobre unes visites efectuades a teatres francesos i italians i a algunes fàbriques alemanyes
Lengua: castellà
Descriptores: Béns immobles--Compravenda ; Projectes (Arquitectura) ; Dissenys i plànols ; Edifici - Remodelació
Colección: Administración




  Documentació diversa sobre l'obra Los sobrinos del capitán Grant

Fernández Caballero, Manuel

Fecha: 1929
Descripción: 9 documents
Nota: Inclou la distribució dels decorats, llistat dels personatges i una relació del vestuari necessari
Lengua: castellà
Descriptores: Sarsuela
Colección: Administración
Otros documentos: Los sobrinos del Capitán Grant




 

Página siguiente Página final