Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 1 a 3 de 3   Mobiliari Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 


  Documentació diversa sobre la realització dels balls de màscares de 1884

Fecha: 1884
Descripción: 35 documents i una carpeta
Nota: Inclou: estat de comptes i comprovants, rebuts de mobiliari, maquinària, enllumenat, lloguer de vestuari, guarda-roba, anuncis, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Balls de Màscares
Colección: Administración




  Pliegos de condiciones para varias subastas propuestas por la Comisión de reedificación y aprobados por la Junta de Gobierno

Fecha: 1862
Descripción: 36 documents
Nota: Inclou plecs de condicions per a la realització d'obres de fontaneria, fusteria, metal·lúrgia, adquisició de material de construcció, col·locació de mobiliari, tapisseria, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Edifici - Remodelació ; Gran Teatre del Liceu - Incendi, 1861
Colección: Administración




  Informació relativa a localitats i pagaments quotes de socis 1932-1935

Fecha: 1932
Descripción: 56 documents
Nota: Conté informació referent a les localitats, la qual inclou els rebuts de pagament enviats als socis, ventes de localitats, traspassos, títols de propietat o subhastes. Inclou també documents sobre la retirada de mobiliari d'una llotja
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Llotges i localitats ; Mobiliari ; Títols de propietat
Colección: Administración