Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 431 a 440 de 446   Administració Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 

Página inicial Página anterior Página siguiente Página final

  Concesión divisas para el pago de artistas extranjeros que han de actuar durante las temporadas de Invierno 1946-47 y en la del Centenario

Fecha: 1946
Descripción: 12 documents
Nota: Documentació relativa a les gestions que es van fer amb el Instituto Español de Moneda Extranjera per sol·licitar divises per a pagar els honoraris dels artistes estrangers
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Documentació sobre la constitució d'un llit a perpetuïtat a l'Hospital de Sant Pau

Fecha: 1949
Descripción: 1 volum
Nota: Correspondència entre l'Hospital de Sant Pau i la Societat del Gran Teatre del Liceu on s'informa que el personal de la Societat tindrà preferència pel llit a perpetuïtat
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Personal - Administració
Colección: Administración




  Visites al Gran Teatre del Liceu

Fecha: 1964
Descripción: 17 documents
Nota: Conté sol·licituds de diverses entitats per tal d'efectuar visites al Gran Teatre del Liceu, i la resposta de la Societat
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Gran Teatre del Liceu
Colección: Administración




  Documentació administrativa diversa

Fecha: 1965
Descripción: 47 documents
Nota: Conté diversa documentació administrativa, com ara peticions de l'Associació de Comerciants i Veïns de la Rambla ; correspondència de Miquel Alañá, administrador del Liceu ; factures d'assegurances ; cartes d'agraïment; comunicats sobre cobrament de rebuts ; correspondència amb Fuster-Fabra y Schneider per reformes a l'ascensor; comunicats al cos mèdic del Liceu, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Ascensors
Colección: Administración




  Funciones extraordinarias El zapato de raso

Claudel, Paul
Valls Taberner, José
Pamias, Juan A.

Fecha: 1965
Descripción: 3 documents
Nota: Conté comunicats amb els socis, correspondència entre J.A. Pamias i J. Valls Taberner amb la Direcció general de cinematografia i teatre. etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Teatre ; Socis ; Direcció
Colección: Administración
Otros documentos: El zapato de raso




  Concierto Orquesta Sinfónica R.T.E. Española. 8 Junio 1965

Fecha: 1965
Descripción: 1 volum
Nota: -
Nota: Conté la relació de despeses amb motiu del concert; els preus de les localitats; comunicats als socis; correspondència amb el Ministeri d'Informació i Turisme; nòmines dels electricistes, tramoistes, porters i acomodadors i servei de neteja; factures, etc.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Llotges i localitats ; Personal - Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Documentació diversa

Fecha: 1969
Descripción: 27 documents
Nota: Dossier amb cartes de temàtica molt diversa, la major part de l'any 1969 però també de 1970 a 1975. Els temes més representats són: remodelació de l'edifici, concessió de la medalla al Mèrit Artístic, concessió del premi Soles de oro, organització d'una funció en homenatge als membres jubilats del cor
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Orquestra i cor ; Edifici - Remodelació ; Esdeveniments especials
Colección: Administración




  Documentació administrativa diversa 1968

Pamias, Juan A.

Fecha: 1968
Descripción: 43 documents
Nota: Conté diversa documentació administrativa i de comptabilitat, com ara els salaris del personal del Gran Teatre del Liceu, despeses relacionades amb el manteniment del teatre, factures d'empreses, donacions a diverses persones relacionades amb el teatre o informes de liquidacions trimestrals, entre altres. També hi ha documentació relativa a l'empresari Juan A. Pamies
Lengua: català
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Documentació administrativa diversa 1969

Pamias, Juan A.

Fecha: 1969
Descripción: 41 documents
Nota: Documentació administrativa diversa, la qual conté informació relacionada amb els salaris de personal del teatre, despeses de reparació i manteniment del teatre. També hi ha documentació relativa a la instal·lació d'un circuit tancat de televisió
Lengua: català
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Socis
Colección: Administración




  Documentació administrativa diversa

Pamias, Juan A.

Fecha: 1970
Descripción: 38 documents
Nota: Documentació administrativa diversa, entre la qual podem trobar factures de despeses de manteniment i reparacions del teatre, donacions de la Societat del Gran Teatre del Liceu i salaris de personal. També conté documentació relacionada amb l'empresari Juan A. Pamias
Lengua: català
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Socis
Colección: Administración




 

Página inicial Página anterior Página siguiente Página final