Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 1 a 6 de 6   1949 Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 


  Extraordinaria función de gala en honor de S.E. el Jefe del Estado Generalísimo Franco : 10 de junio de 1949

Fecha: 1949
Descripción: 22 documents
Nota: Inclou correspondència, factures i documentació administrativa
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Esdeveniments especials ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Intervención de Hacienda de la provincia de... : presupuesto de 194?

Fecha: 1949
Descripción: 1 document mecanoscrit
Nota: Empresa J.F. Arquer 
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Documentació sobre la funció a benefici dels empleats permanents, porters i acomodadors

Fecha: 1949
Descripción: 6 documents
Nota: Conté factures, documents administratius, i donatius.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Esdeveniments especials
Colección: Administración




  Recurso contra las bases tributarias y superficies aplicadas al arbitrio "Solares esten o no edificados". 30 de mayo 1949

Fages Vila, Félix
Escosura Pulido, Fernando de la

Fecha: 1949
Descripción: 14 documents
Nota: Diversos documents relacionats amb un pagament incorrecte de l'impost municipal sobre l'edifici en funció dels metres construïts. L'arquitecte F. de la Escosura presenta un document amb plànol i el president F. Fagés signa els documents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Dissenys i plànols ; Edificis
Colección: Administración




  Relació de despeses i ingressos amb comprovants. 1949-1950

Robinson, Stanford
Sebastian, Georges
Von Benda, Hans

Fecha: 1949
Descripción: 5 documents
Nota: Relació de despeses i ingressos de l'any 1949 a 1950, entre els pagaments consten als directors G. Sebastían, S. Robinson i H. von Benda
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Documentació sobre la constitució d'un llit a perpetuïtat a l'Hospital de Sant Pau

Fecha: 1949
Descripción: 1 volum
Nota: Correspondència entre l'Hospital de Sant Pau i la Societat del Gran Teatre del Liceu on s'informa que el personal de la Societat tindrà preferència pel llit a perpetuïtat
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Personal - Administració
Colección: Administración