 |
|
Documentació administrativa diversa
Fecha: |
1960 |
Descripción: |
115 documents |
Nota: |
Conté diversa documentació administrativa, com ara pagament de rebuts per part dels socis o de l'ajuntament ; incripció al BOE ; peticions d'Associacions per tal de que el Liceu col·labori ; peticions per tal de fer fotografies de la sala del Liceu ; peticions de material elèctric ; factures d'assegurances ; normes d'utilització de l'ascensor |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Administració
; Ascensors
; Assumptes jurídics
; Comptabilitat
; Socis
|
Colección: |
Administración |
|
 |
|
Documentació administrativa diversa
Fecha: |
1965 |
Descripción: |
47 documents |
Nota: |
Conté diversa documentació administrativa, com ara peticions de l'Associació de Comerciants i Veïns de la Rambla ; correspondència de Miquel Alañá, administrador del Liceu ; factures d'assegurances ; cartes d'agraïment; comunicats sobre cobrament de rebuts ; correspondència amb Fuster-Fabra y Schneider per reformes a l'ascensor; comunicats al cos mèdic del Liceu, etc. |
Lengua: |
castellà |
Descriptores: |
Administració
; Comptabilitat
; Ascensors
|
Colección: |
Administración |
|
|