Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 1 a 3 de 3   1969 Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 


  Documentació sobre el ball del centenari de la Casa dels Italians al Liceu

Fecha: 1969
Descripción: 9 documents
Nota: Inclou la correspondència amb el Banc Exterior d'Espanya i els avals pel lloguer del Liceu
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Esdeveniments especials ; Arrendaments
Colección: Administración




  Documentació diversa

Fecha: 1969
Descripción: 27 documents
Nota: Dossier amb cartes de temàtica molt diversa, la major part de l'any 1969 però també de 1970 a 1975. Els temes més representats són: remodelació de l'edifici, concessió de la medalla al Mèrit Artístic, concessió del premi Soles de oro, organització d'una funció en homenatge als membres jubilats del cor
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Orquestra i cor ; Edifici - Remodelació ; Esdeveniments especials
Colección: Administración




  Documentació administrativa diversa 1969

Pamias, Juan A.

Fecha: 1969
Descripción: 41 documents
Nota: Documentació administrativa diversa, la qual conté informació relacionada amb els salaris de personal del teatre, despeses de reparació i manteniment del teatre. També hi ha documentació relativa a la instal·lació d'un circuit tancat de televisió
Lengua: català
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Socis
Colección: Administración