Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Documentació relativa als acords i pactes entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Patronat Wagner, fulls de recaptació, ingressos i despeses de les funcions, etc.
Diversos documents datats entre 1941 i 1944. Es reclama el pagament d'una contribució municipal sobre un espai que no existeix. Hi ha una diligència d'embargament per l'import de l'impost.
Conté una invitació, correspondència i la relació de despeses i ingressos de la funció extraordinària organitzada per C.F. Junior celebrada el 12 d'abril de 1958.
Dossier amb informació econòmica, tant de cobraments com de pagaments efectuats entre 1889 i 1890. Entre els diferents conceptes hi figuren els comptes dels balls de màscares i els de les obres realitzades després de l'incendi de 1889
Resum per conceptes de les despeses de 1950-1951: personal, obres, reparacions i conservació, despeses generals, rebuts de l'empresari José F. Arquer sobre les quantitats abonades per la Societat per les diferents temporades, despeses en decorats i rebuts de J. Mestres Cabanes