Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Resum per conceptes de les despeses de 1950-1951: personal, obres, reparacions i conservació, despeses generals, rebuts de l'empresari José F. Arquer sobre les quantitats abonades per la Societat per les diferents temporades, despeses en decorats i rebuts de J. Mestres Cabanes
Conté les bases del Premi Juan Altisent per a instruments de vent ; les bases del Premi extraordinari per a liederistes ; i el Premi Santa Cecília. Aquestes bases es corresponen a les de l'any 1950
Documentació entre el Conservatori i la Societat del Gran Teatre del Liceu, entre la qual hi ha un agraïment pel llibre que la Societat li regala al Conservatori ; sol·licituds i autoritzacions per poder utilitzar el Saló de descans per tal de que l'orquestra de cambra del conservatori dugui a terme concerts i entregues de premis ; invitacions del Conservatori a la Societat ; i felicitacions de la Societat al Conservatori
Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents