Universitat Autònoma de Barcelona   Castellano  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 1 de 1  1889 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Estado general de cuentas, ejercicio de 1889 a 90
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1889
Descripció: 27 documents, manuscrits
Nota: Dossier amb informació econòmica, tant de cobraments com de pagaments efectuats entre 1889 i 1890. Entre els diferents conceptes hi figuren els comptes dels balls de màscares i els de les obres realitzades després de l'incendi de 1889
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Arrendaments ; Balls de Màscares ; Comptabilitat ; Edifici - Remodelació ; Personal - Administració
Col·lecció: Administració