Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté documentació diversa sobre obres realitzades al Gran Teatre del Liceu ; pressupostos demanats a diverses empreses ; una petició a Telefònica per tal de revisar la línia
Conté diversa documentació administrativa, com ara pagament de rebuts per part dels socis o de l'ajuntament ; incripció al BOE ; peticions d'Associacions per tal de que el Liceu col·labori ; peticions per tal de fer fotografies de la sala del Liceu ; peticions de material elèctric ; factures d'assegurances ; normes d'utilització de l'ascensor
Documentació relativa a les gestions que es van fer amb el Instituto Español de Moneda Extranjera per sol·licitar divises per a pagar els honoraris dels artistes estrangers
Correspondència entre l'Hospital de Sant Pau i la Societat del Gran Teatre del Liceu on s'informa que el personal de la Societat tindrà preferència pel llit a perpetuïtat