Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Estat de comptes i rebuts comptables datats entre març de 1872 i febrer de 1873. L'estat de comptes general està signat entre d'altres pel president, J.M. Pera i el vicepresident, J. Castro. S'inclouen rebuts i documents diversos dels balls de màscares realitzats entre 1855 i 1873. Els diversos empresaris mencionats són: J.B.Dalmau, J. Barret i G. de Gispert
Resum per conceptes de les despeses de 1950-1951: personal, obres, reparacions i conservació, despeses generals, rebuts de l'empresari José F. Arquer sobre les quantitats abonades per la Societat per les diferents temporades, despeses en decorats i rebuts de J. Mestres Cabanes
Comprovants de cobraments i pagaments: ingressos de les funcions, nòmines, contribucions, impostos, honoraris, obres de reparació i conservació, subvencions, etc.
Documentació relativa a la funció extraordinària pels damnificats de les inundacions a Itàlia: comunicats amb els socis, acta de la Junta de Govern, entrades, etc.
Documentació que inclou correspondència entre A. Rogdenov, cap de protocol i premsa de la companyia Danzas y cantares de la América Hispana, i F. Fages, el president de la Societat del G.T. del Liceu, i comunicats amb el socis.
Documentació relativa als acords i pactes entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Patronat Wagner, fulls de recaptació, ingressos i despeses de les funcions, etc.
Documentació que inclou correspondència entre Ràdio Nacional d'Espanya i el Gran Teatre del Liceu i una relació dels donatius dels accionistes de la Societat del G.T. del Liceu.