Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou documentació diversa, des de preus d'abonament i de taquilla per funció, el repertori del London's Festival Ballet, correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre la contractació de la companyia de dansa Antonio Ballet Español, etc.
Inclou un telegrama de l'agència del Govern Búlgar i comunicacions entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre el tenor D. Uzunov, el qual no pot complir amb el contracte del Liceu degut a unes representacions oficials al seu país
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern del G.T. del Liceu sobre la contractació de la companyia de la Comédie Française pel 17 i 18 d'abril i de Maria Callas pel 5 de maig, i sobre la contractació de l'orquestra del G.T. del Liceu per part de ABAO per actuar el setembre a Bilbao
Conté documentació relativa a les reparacions que es van dur a terme en el Liceu entre els anys 1932 a 1935, tals com les factures de les reparacions elèctriques, les factures del teló d'acer, minutes d'advocats, contractes de pòlisses d'assegurances (contra incendis, aigua, vida, accidents de treball) i revisions d'extintors