Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou correspondència, una relació de despeses ocasionades amb motiu de la gala del Saló nacional de la confecció i un conveni entre la Societat del G.T. del Liceu i l'empresa Roldos S.A. Publicidad Marketing i la firma Schappe-Tex S.A.
Data al document: Març de 1904 ; Dictamen sobre les diferents tributacions entre butaques i llotges. Imprès ; Donació de Lluis Bonis, abril 2011 ; Text signat per Luis de Bonis i Más
Esborrany d'una memòria sobre la situació del personal subaltern de la Societat. S'acorda la jubilació de tres persones i l'augment de sou de la resta. Aquesta memòria és una petició feta per la Junta del dia 20 de desembre de 1927
Documentació sobre unes fotografies encarregades a A. Zerkowitz i F. Fernández, per a la realització de carnets de miniatures. Com a representants de la Junta figuren F. Fagés i A. Tarrés.
Nota:
A banda d'encàrrec i rebuts, hi ha una petició de la Junta de que se'ls retornin els originals, ja que els fotògrafs venen còpies no autoritzades
Conté documentació relativa al projecte per reformar y contruir un nou orgue per al Gran Teatre del Liceu en els anys 1940 i 1943. Entre aquesta documentació, tenim diferents models proposats per diferents empreses, entre les quals destaquen Alberdi i Manufactura de órganos y armoniums Cayetano Estadella ; pressupostos y terminis de construcció ; i un catàleg d'orgues de l'empresa Alberdi