Universitat Autònoma de Barcelona   Castellano  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 3 de 3  1893 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Abonaments i rebuts per a les funcions de la la temporada de primavera de 1893
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1893
Descripció: 7 targetes
Nota: Conjunt de cinc abonaments i dos rebuts a nom de diferents persones per la temporada de primavera de 1893
Llengua: castellà
Descriptors: Administració
Col·lecció: Administració




  Rebuts per a la temporada de 1893 a 1894
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1893
Descripció: 2 f.
Temporada: Temporada 1893-1894
Llengua: castellà
Descriptors: Administració
Col·lecció: Administració




  Documentació diversa sobre la realització dels balls de màscares de 1893
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1893
Descripció: 13 documents, manuscrits
Nota: Inclou documentació administrativa: comptabilitat, rebuts, nòmines, contractes i contribucions
Llengua: castellà
Descriptors: Balls de Màscares
Col·lecció: Administració