Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Estat de comptes i rebuts comptables datats entre març de 1872 i febrer de 1873. L'estat de comptes general està signat entre d'altres pel president, J.M. Pera i el vicepresident, J. Castro. S'inclouen rebuts i documents diversos dels balls de màscares realitzats entre 1855 i 1873. Els diversos empresaris mencionats són: J.B.Dalmau, J. Barret i G. de Gispert
Resum per conceptes de les despeses de 1950-1951: personal, obres, reparacions i conservació, despeses generals, rebuts de l'empresari José F. Arquer sobre les quantitats abonades per la Societat per les diferents temporades, despeses en decorats i rebuts de J. Mestres Cabanes
Comprovants de cobraments i pagaments: ingressos de les funcions, nòmines, contribucions, impostos, honoraris, obres de reparació i conservació, subvencions, etc.
Documentació relativa a la funció extraordinària pels damnificats de les inundacions a Itàlia: comunicats amb els socis, acta de la Junta de Govern, entrades, etc.
Documentació que inclou correspondència entre A. Rogdenov, cap de protocol i premsa de la companyia Danzas y cantares de la América Hispana, i F. Fages, el president de la Societat del G.T. del Liceu, i comunicats amb el socis.
Documentació relativa als acords i pactes entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Patronat Wagner, fulls de recaptació, ingressos i despeses de les funcions, etc.
Documentació que inclou correspondència entre Ràdio Nacional d'Espanya i el Gran Teatre del Liceu i una relació dels donatius dels accionistes de la Societat del G.T. del Liceu.