Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.
En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.
Document mecanografiat signat per Félix Fages Vila.
Nota:
Inclou tres còpies de la mateixa carta amb diferents comentaris manuscrits. La carta presenta la funció extraordinària que es farà per ajudar als damnificats per les inundacions d'Itàlia
Escriptura de la pròrroga i modificació de concessió d'empresa atorgada per J.F. Arquer en nom propi i Fèlix Fages i Ramon Noguer en representació de la Societat del G.T. del Liceu i altres documents
Comprovants de cobraments i pagaments: ingressos de les funcions, nòmines, contribucions, impostos, honoraris, obres de reparació i conservació, subvencions, etc.
Documentació relativa a la funció extraordinària pels damnificats de les inundacions a Itàlia: comunicats amb els socis, acta de la Junta de Govern, entrades, etc.