Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 1 a 7 de 7   1950 Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 


  Documentació sobre la funció a benefici dels empleats permanents, porters i acomodadors del G.T. del Liceu

Wagner, Richard

Fecha: 1950
Descripción: 7 documents
Nota: Inclou factures, donatius, rebuts, etc.
Nota: Programa de la funció : El ocaso de los Dioses de R. Wagner
Lengua: castellà
Descriptores: Esdeveniments especials ; Administració ; Comptabilitat
Colección: Administración
Otros documentos: Ring des Nibelungen. Götterdämmerung




  Relació d'ingressos i despeses
Mestres i Cabanes, Josep

Fecha: 1950
Descripción: 49 p.
Nota: Resum per conceptes de les despeses de 1950-1951: personal, obres, reparacions i conservació, despeses generals, rebuts de l'empresari José F. Arquer sobre les quantitats abonades per la Societat per les diferents temporades, despeses en decorats i rebuts de J. Mestres Cabanes
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Personal - Administració
Colección: Administración




  Bases de concursos del Conservatori

Fecha: 1950
Descripción: 3 documents
Nota: Conté les bases del Premi Juan Altisent per a instruments de vent ; les bases del Premi extraordinari per a liederistes ; i el Premi Santa Cecília. Aquestes bases es corresponen a les de l'any 1950
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Reglaments ; Esdeveniments especials
Colección: Administración




  Documentació diversa entre el Conservatori del Liceu i la Societat del Gran Teatre

Fecha: 1950
Descripción: 7 documents
Nota: Documentació entre el Conservatori i la Societat del Gran Teatre del Liceu, entre la qual hi ha un agraïment pel llibre que la Societat li regala al Conservatori ; sol·licituds i autoritzacions per poder utilitzar el Saló de descans per tal de que l'orquestra de cambra del conservatori dugui a terme concerts i entregues de premis ; invitacions del Conservatori a la Societat ; i felicitacions de la Societat al Conservatori
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Esdeveniments especials ; Premis ; Socis
Colección: Administración




  Dossier de pressupostos diversos dels anys 1950 a 1969 (1)

Fecha: 1950
Descripción: 75 documents
Nota: Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Edifici - Remodelació ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Dossier de pressupostos diversos dels anys 1950 a 1969 (2)

Fecha: 1950
Descripción: 75 documents
Nota: Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Edifici - Remodelació
Colección: Administración




  Dossier de pressupostos diversos dels anys 1950 a 1969 (3)

Fecha: 1950
Descripción: 75 documents
Nota: Dossier amb pressupostos, aprovats o descartats, sobre temes diversos, tots relacionats amb obres de reparació i millora. Aquest dossier conté 231 documents que s'han descrit seguint l'ordre original en tres fitxes diferents
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Comptabilitat ; Edifici - Remodelació
Colección: Administración