Universitat Autònoma de Barcelona   Català |  English
   
  Palabra clave:
   
   

Desde sus inicios, la gestión del Teatre se confió a un empresario, o a una empresa participada por diferentes individuos. Según el tipo de contrato que establecía cada empresario con la Societat, debían entregar una memoria o un estado de cuentas de su gestión.

En esta colección se incluyen los documentos vinculados a los diferentes empresarios y temporadas, ya se trate de folletos, anuncios, contratos u otros tipos de documentos administrativos.

 

Administración

Registros 11 a 15 de 15   1929 Ordenar por :   Título  |   Autor  |  Fecha fecha descendente  fecha ascendente  

volver a la página anterior Volver 

Página inicial Página anterior

  Documentació diversa sobre instal·lacions i pòlisses d'assegurances

Fecha: 1929
Descripción: 30 documents
Nota: La major part de la documentació són cartes de diferents empreses sobre reparacions diverses i instal·lacions (ascensor, electricitat, telèfon, calderes, ventilació, extintors, etc.). Conté també algunes cartes sobre pòlisses d'assegurances
Lengua: castellà
Descriptores: Edifici - Remodelació ; Instal·lacions elèctriques ; Incendis--Prevenció ; Ascensors ; Sistemes de seguretat
Colección: Administración




  Documentació sobre personal del Gran Teatre del Liceu

Fecha: 1929
Descripción: 7 documents
Nota: Rebuts i cartes sobre temes relatius al personal (sous, baixes laborals, etc.)
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Personal - Administració ; Personal - Selecció ; Comptabilitat
Colección: Administración




  Comprobantes Cobros y Pagos. Ejercicio 1929-1930

Fecha: 1929
Descripción: 37 documents
Nota: Conté l'estat general de comptes, comprovants d'ingressos i despeses. Despeses per nòmines de personal, despeses menors, consum d'aigua, gas i electricitat, contribucions i impostos, lloguers, pensió i subvenció al Conservatori, impresos i llibres, millores de conservació, honoraris de lletrats, assegurança de l'edifici, decorats, donatius i premis. Ingressos pel pagament de localitats dels accionistes, lloguers.
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Personal - Administració ; Comptabilitat ; Arrendaments
Colección: Administración




  Adolfo Zerkowitz. Postales-fotos

Zerkowitz Schlesinger, Adolf
Fernández, Federico
Fages Vila, Félix
Tarrés i Pons, Antoni

Fecha: 1929
Descripción: 8 documents
Nota: Documentació sobre unes fotografies encarregades a A. Zerkowitz i F. Fernández, per a la realització de carnets de miniatures. Com a representants de la Junta figuren F. Fagés i A. Tarrés.
Nota: A banda d'encàrrec i rebuts, hi ha una petició de la Junta de que se'ls retornin els originals, ja que els fotògrafs venen còpies no autoritzades
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Direcció
Colección: Administración




  Documents diversos sobre arbitris, impostos i recàrrec municipal sobre timbre d'espectacles

Bertrand i Serra, Eusebi
Vila i Teixidó, Francisco J.
Tell i Lafont, Guillem A.
Mestres i Cabanes, Josep

Fecha: 1929
Descripción: 26 documents
Nota: Documents referents al recàrrec municipal sobre el timbre i altres aspectes tributaris. La documentació comença al 1921 però arrel del Reial Ordre de 7 de juliol sobre l'exempció d'impostos es genera una documentació sobre si el teatre està exempt o no. Per part de la Junta, es parla de E. Bertrand i F. Vila, l'empresari J. Mestres presenta comptes pels impostos i l'advocat G.A. Tell realitza una còpia d'un document on consta part dels impostos pagats
Lengua: castellà
Descriptores: Administració ; Assumptes jurídics ; Comptabilitat
Colección: Administración




 

Página inicial Página anterior