Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Correspondència entre el director de RTVE (J.Arandes), J.A. Pamias (empresari del Liceu) i A. Pons (president de la Junta), en relació a la gravació al teatre de la pel·lícula La saga de los Rius, entre els dies 8 i 15 de juliol. També es conserva documentació de les despeses facturades pel teatre
Inclou correspondència, una relació de despeses ocasionades amb motiu de la gala del Saló nacional de la confecció i un conveni entre la Societat del G.T. del Liceu i l'empresa Roldos S.A. Publicidad Marketing i la firma Schappe-Tex S.A.