Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Inclou comunicacions del Ministerio de Trabajo, la Junta de la Societat del G.T. del Liceu, la Societat de Propietaris del G.T. del Liceu, l'Ajuntament de Barcelona, etc.
Acta en que l'advocat i notari J.M. Foncillas fa constar certes manifestacions sobre preteses injúries i calumnies entre el director d'orquestra Napoleone Anovazzi i l'empresari J.F. Arquer
Documentació diversa sobre la compra i arrendament de diferents finques propietat del Cercle del Liceu. Conté esborranys de contracte, circular als socis, resultats de les votacions, documentació comptable, informe de la Junta de Govern, etc.
Conté el contracte de cessió del teatre entre 1921 i 1926, signat per Augusto de Rull i Juan Mestres Calvet. Conté també un document especificant els drets i deures de l'empresari
Notari: Manuel de Larratea y Catalán. Conté també un document manuscrit adreçat al President del Liceu explicant el conflicte per poder tenir un local com a cafè dins el Teatre