Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
La major part dels documents són cartes entre l'empresari Juan A. Pamias i la Societat del Gran Teatre del Liceu referents a la programació de la temporada
Documents comptables i justificatius respectius als vuit balls celebrats durant el Carnaval de 1857, del 5 de gener al 24 de febrer, signats pel Director del Gran Teatre del Liceu, el Sr. Domingo de Acilu
Documentació relativa als acords i pactes entre la Societat del Gran Teatre del Liceu i el Patronat Wagner, fulls de recaptació, ingressos i despeses de les funcions, etc.
Documentació que inclou correspondència entre Ràdio Nacional d'Espanya i el Gran Teatre del Liceu i una relació dels donatius dels accionistes de la Societat del G.T. del Liceu.
Conté una diligència sobre la inundació del 9 de novembre de 1959 i correspondència amb la Sociedad General de Aguas de Barcelona sobre les instal·lacions del Gran Teatre del Liceu.
Conté documentació administrativa diversa, factures de reparacions i manteniment, liquidacions salarials de personal del teatre, subvencions i donatius que dóna la Societat del Gran Teatre del Liceu a particulars i a l'empresari Juan A. Pamias per les funcions que es duen a terme
Documents presentats a la Cambra de la Propietat al desembre de 1941, on es recull la incautació del Liceu per part de la Generalitat el 1936, amb els noms de Ll. Companys i V. Gassol. Per la Junta estan els noms M. de Senmenat, F. Fagés i J.M. Bartra
Conté diverses peticions de diverses entitats per dur a terme visites al Gran Teatre del Liceu, així com la respota de la Societat del Gran Teatre del Liceu