Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté el contracte de cessió del teatre entre 1921 i 1926, signat per Augusto de Rull i Juan Mestres Calvet. Conté també un document especificant els drets i deures de l'empresari
Correspondència entre el president de la Societat del Gran Teatre del Liceu, Antoni Pons Arola i la Compañia arrendataria de Tabacos sol·licitant permís per la venda de tabac al Teatre
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu, el repertori, els preus de butaques i llotges, la llista de mestres directors i cantants, etc.
Inclou el repertori de la temporada, la llista de mestres directors i artistes, els preus d'abonament, correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu, etc.
Inclou correspondència entre J.A. Pamias i la Junta de Govern de la Societat del G.T. del Liceu sobre la representació extraordinària en commemoració del XXX aniversari de Radio Nacional i les representacions de teatre de la Compañía del Teatro Español de Madrid.