Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Concert organitzat per la Direcció General de Radiodifusió a càrrec de l'Orquestra Simfònica Catalana : dedicat a les institucions Ajut Català, Assistència Infantil, Ajunt Infantil de Reraguarda
Nota:
Inclou correspondència diversa, documents comptables sobre les despeses i guanys, rebuts, invitacions, etc.
Dues cartes: una de la Presidència del Consell de Ministres i l'altra de la Comissaria d'Espectacles de Catalunya, a l'administrador del Liceu per tal que permeti l'entrada als espectacles a les persones portadores d'aquests documents
Documentació relativa al concurs d'òperes realitzat per la Societat del Gran Teatre del Liceu. Inclou cartes, llistat de les obres presentades, rebuts de recepció d'obres, esborrany i cartell definitiu, resultats del concurs, llistat dels membres del jurat, etc.