Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Estat general de comptes, estat de l'import de les obres de conservació del teatre, resum de les despeses, nòmines, lloguers, etc. La documentació és dels anys 1883 i 1884 excepte un dels documents que és del 15 de desembre de 1882
Conté diversa documentació comptable, l'estat d'entrades i sortides de fons, rebuts i factures d'obres, reparacions, conservació, despeses menors, la contribució territorial, nòmines, etc.
Conté diversa documentació comptable, l'estat d'entrades i sortides de fons, rebuts i factures d'obres, reparacions, conservació, despeses menors, la contribució territorial, nòmines, etc.
Conté diversa documentació comptable, l'estat d'entrades i sortides de fons, rebuts i factures d'obres, reparacions, conservació, despeses menors, la contribució territorial, nòmines, etc.
Document signat per José Barret i adreçat a la Junta del Gran Teatre del Liceu. Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854
El document el signa Juan Buxareu. Forma part d'un seguit de documents sobre diversos aspectes del nou reglament de la Societat del Gran Teatre del Liceu que modifica el reglament de 1854