Universitat Autònoma de Barcelona   Español  |  English
   
  Paraula clau:
   
   

Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.

En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.  

Administració

Registres 1 a 3 de 3  1882 Ordenar per :   Títol   |   Autor  |  Data data ascendent  data descendent  

tornar a la pàgina anteriorTornar 



  Contractes de treball de cantants i músics
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1882
Descripció: 22 documents
Llengua: castellà
Descriptors: Contractes de treball
Col·lecció: Administració




  Comprobantes de las cuentas pagadas en el año económico de 1883 a 1884
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1882
Descripció: 27 documents
Nota: Estat general de comptes, estat de l'import de les obres de conservació del teatre, resum de les despeses, nòmines, lloguers, etc. La documentació és dels anys 1883 i 1884 excepte un dels documents que és del 15 de desembre de 1882
Llengua: castellà
Descriptors: Comptabilitat ; Administració ; Personal - Administració ; Arrendaments
Col·lecció: Administració




  Cuentas correspondientes al año económico que empezó en 1o. de marzo de 1882 y terminó en 28 de febrero de 1883
Societat del Gran Teatre del Liceu

Data: 1882
Descripció: 21 documents
Nota: Conté diversa documentació comptable, l'estat d'entrades i sortides de fons, rebuts i factures d'obres, reparacions, conservació, despeses menors, la contribució territorial, nòmines, etc.
Llengua: castellà
Descriptors: Administració ; Personal - Administració ; Comptabilitat ; Arrendaments
Col·lecció: Administració