Des dels seus inicis, la gestió del teatre es va confiar a un empresari, o a una empresa participada per diferents individus. Segons la contracta que establia cada empresari amb la Societat, havien de lliurar una memòria o un estat de comptes de la seva gestió.
En aquesta col·lecció s’inclouen els documents vinculats als diferents empresaris i a les temporades, bé es tracti de fulletons, anuncis, contractes o altres tipus de documents administratius.
Conté diverses cartes de l'Associació de veïns que fa diverses peticions a la Societat del Gran Teatre del Liceu, com ara una contribució econòmica per les festes de Nadal de l'any 1962 ; reajustaments de quotes dels socis ; convocatòries de junta ; ornamentació de la Rambla ; i una col·laboració amb una exposició de pintura i les Festes de la Mercè de l'any 1961. També conté les bases del concurs de pintura.
Conté diverses peticions per part del Conservatori per dur a terme concerts al saló de descans i la sala d'espectacles del Gran Teatre del Liceu ; un document sobre les despeses d'un concert ; i una carta al Cercle del Liceu i l'empresari Juan Pamies per la constitució de la junta
Conté documentació diversa sobre obres realitzades al Gran Teatre del Liceu ; pressupostos demanats a diverses empreses ; una petició a Telefònica per tal de revisar la línia
Conté diversa documentació administrativa, com ara pagament de rebuts per part dels socis o de l'ajuntament ; incripció al BOE ; peticions d'Associacions per tal de que el Liceu col·labori ; peticions per tal de fer fotografies de la sala del Liceu ; peticions de material elèctric ; factures d'assegurances ; normes d'utilització de l'ascensor